روغن با نرخ جدید در خراسان جنوبی در حال توزیع است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: محموله ۲۰۰ تنی روغن خوراکی وارد استان شده و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این روغن‌ها با نرخ جدید در حال توزیع است.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی در تامین روغن خوراکی نداریم و مردم در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی بیان کرد: اعلام نرخ‌های جدید چهار قلم کالای اساسی در روز گذشته باعث شد که برخی فروشگاه‌ها با قیمت جدید و برخی با قیمت قدیم روغن را به فروش برسانند که تشکیل صف در برخی فروشگاه‌ها از جمله اتکا در شهر بیرجند را به همراه داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: فروشگاه اتکا بیرجند روغن با قیمت قدیم در انبار داشته که روز گذشته عرضه آن با همان قیمت باعث تشکیل صف در این فروشگاه شد و وضعیت به‌سرعت سامان یافت.

وی تصریح کرد: تاکنون در سایر نقاط شهر تجمعی درخصوص خرید روغن نداشته‌ایم و درخواست ما از شهروندان این است که به اندازه نیاز خرید کنند.

جعفری افزود: البته ممکن است مردم نسبت به افزایش قیمت دغدغه داشته باشند اما از لحاظ تامین و عرضه روغن مشکلی در استان نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در تولید و تامین سایر کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم‌مرغ و لبینات هم مشکلی نداریم و وضعیت تامین و عرضه کالاها روزانه در استان رصد می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عبور خراسان جنوبی از قله پیک ششم کرونا/ مدارس از امروز حضوری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها