شناسایی چند انبار احتکار و دپوی ارزاق عمومی در شهرستان‌های خراسان جنوبی

طی مامویت‌های جداگانه نیروی انتظامی در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی چند چند انبار احتکار و دپوی ارزاق عمومی شناسایی و کشف شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ هادی سلمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق و احتکار کالا يکی از راهبردهای عملياتی پليس در پيشبرد اهداف ماموريتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شكوفايی اقتصاد كشور محسوب می‌شود و در اين زمينه همراهی و همكاری تمام نهادها و بخش‌ها با نيروی انتظامی ضروری است.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: طی ماموریت‌های جداگانه انواع مواد غذايی و ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان زیرکوه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد:  مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبارهای کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل‌ها انواع ارزاق عمومی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: مأموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف وانت نیسان حامل روغن نباتی قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از کشف محموله روغن نباتی قاچاق در بازرسی از یک وانت نیسان در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود زال بیکی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از وانت نیسان یک هزار کیلوگرم روغن نباتی قاچاق کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال براورد شد.

بیشتر بخوانید   اعزام۴۵دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم به مراسم تشییع سردارسلیمانی

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان کرد: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در  طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در بازرسي از يك پرايد وانت خبر داد و گفت: ارزش ريالی كالاهای قاچاق كشف شده یک میلیارد و ۶۰ ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ فاضل مريمی اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک پرايد وانت مشکوک شدند وخودرو را جهت بررسی بيشتر متوقف كردند.

وی اظهار داشت: مأموران پس ازهماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو انواع لوازم خانگی قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالی كالاهای قاچاق كشف شده بنا بر نظريه كارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۶۰ ميليون ريال براورد شد.

فاضلی افزود: ماموران در این رابطه يك متهم دستگير كردند که متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پارچه‌های قاچاق با هوشياری پليس به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز گفت: ماموران ايست و بازرسی سهل آباد انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۶۲۰ میلیون ریال در بازرسی از سواری پراید دراين شهرستان کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام كنترل خودروهای عبوري به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وي بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پراید انواع پارچه خارجی قاچاق کشف کردند كه ارزش ريالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه كارشناسان مربوطه بالغ بر۶۲۰ میلیون ريال برآورد شد.

بیشتر بخوانید   داروخانه های خراسان جنوبی زیرذره بین مسئولان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رحیمی با اشاره به اينکه قاچاق کالا پديده‌ای است که از جهات گوناگون حيات سالم اقتصادی و فرهنگی يک جامعه را تهديد می‌کند، عنوان کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است تا با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها