سامانه حمایت برای جوابگوی اعتراضات یارانه‌ای مردم راه‌اندازی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: سامانه حمایت، جوابگوی اعتراضات یارانه‌ای مردم است.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که تاکنون یارانه نقدی دریافت کرده اما در این آخرین اقدامات، مشمول دریافت یارانه نشده‌اند یا نسبت به دهک بندی گلایه‌مند هستند، می‌توانند برای درج اعتراض خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند از طریق ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره  ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ از وضعیت دهک خود مطلع شده و اعتراض خود را ارائه کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: سامانه «حمایت» به نشانی   hemayat.mcls.gov.ir    نیز جوابگوی اعتراضات مردمی است.

به گفته وی؛ به واسطه حجم مراجعات مردمی، ممکن است ورود به سایت با مشکلاتی همراه باشد که لازم است شهروندان در این زمینه صبور باشند.

اشرفی متذکر شد: معترضین می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها در زمینه شیوه‌های اصلاح اطلاعات و یا روش درج اعتراض در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهنمایی بگیرند.

وی در زمینه افراد جامانده نیز گفت: افرادی که به هر دلیل از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند و یا در سامانه یارانه نقدی ثبت نام نداشته‌اند، منتظر بمانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را برای ثبت نام افراد معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها