تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی از حاشیه راه‌های خراسان جنوبی جمع آوری می‌شود 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جمع آوری تابلوهای غیر مجاز تبلیغاتی از حاشیه محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: نصب هر گونه تابلو تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های استان فقط با مجوز این اداره کل مجاز است و تمامی تابلوهای غیرمجاز از سطح جاده‌های این استان جمع‌آوری می‌شود.

وی عدم آشنایی اشخاص حقیقی و حقوقی با قوانین و مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راهها را علت اصلی این مسئله  اعلام کرد و افزود: برخی افراد به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلو های مذکور به صورت غیر مجاز می‌کنند که این موضوع باعث اختلال در ایمنی و ترافیک و موجب بروز مشکلاتی در جاده های این استان و به وجود آمدن سوانح رانندگی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: نصب تابلو حاشیه در جاده‌ها برحسب مكانيابی توسط كارشناسان به گونه‌ای انجام می‌شود كه از لحاظ ايمنی خطری برای رانندگان نداشته باشد.

جلال زاده تصریح کرد: با توجه به اينكه حفظ سلامت و ايمنی رانندگان بسيار حائز اهميت است به صاحبان واحد ها و مراكز توليدی خدماتی و رستوران ‌های حاشيه راههای استان توصيه می‌شود كه با احترام به حقوق هموطنان و برای كمك به ارتقای ايمنی جاده‌ها نسبت به جمع آوری تابلو غير مجاز اقدام کنند.

وی یادآور شد: این اداره کل  با تلاش ادارات تابعه ضمن اخذ حكم از مراجع قضايی و همکاری نيروهای انتظامی استان به صورت مداوم اقدام به جمع آوری تابلوهای تبليغاتی غیر مجاز از حریم جاده‌های استان کرده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طی سال ۱۴۰۰، در این راستا ۶۴ تابلوی غیر مجاز در حاشیه راه‌های استان و از ابتدای سال نیز ۱۲ تابلو جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید   افتتاح 25 پروژه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در دهه فجر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها