زیرساخت‌های گردشگری مذهبی شهرستان خوسف نیازمند اعتبار است

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گفت:‌ توسعه گردشگری مذهبی و تأمین زیرساخت‌ها در شهرستان خوسف نیازمند اعتبار است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی صالحی در بازدید از طرح گردشگری امامزاده سید سلطان ابوالقاسم (ع) در روستای نصرآباد با اشاره به درخواست شورای اسلامی روستا و اهالی منطقه مبنی بر توسعه فضای گردشگری در اطراف امامزاده گفت: ساخت سکو، آلاچیق و محوطه‌سازی طی سال‌های گذشته انجام شده است اما با استقبال فعلی مسافران و گردشگران از این بقعه، فضای فعلی جوابگو نیست.

وی افزود: با توجه به وجود زمین، امیدواریم طرح جدید توسعه گردشگری با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، شورا و دهیاری روستا و تخصیص اعتبار از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به‌زودی در مجاورت امامزاده نصرآباد برای رفاه حال مسافران و گردشگران اجرایی شود.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گفت:‌ طرح روشنایی مزار شاه سلیمان علی (ع) شهرستان خوسف نیز به پایان رسیده است.

صالحی اظهار کرد: سه برج نوری بااعتبار ۱۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان با همکاری هیات امنای مزار شاه سلیمان علی (ع) خریداری و نصب شد تا بخشی از مشکل روشنایی محوطه بیرونی مزار شاه سلیمان علی (ع) برطرف شود.

وی افزود: این سه برج نوری در سه‌نقطه مختلف مزار شاه سلیمان علی (ع) نصب شده است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گفت:‌ مزار شاه سلیمان علی (ع) در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر خوسف در بخش جلگه ماژان واقع شده که هرساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بیمارستان نهبندان بازدید کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها