لزوم هزینه کرد برای کاهش فقر فرهنگی در جامعه

سرپرست فرماندار نهبندان بر هزینه کرد در حوزه فقر فرهنگی تاکید کرد و گفت: بعد فرهنگ سازی در اقدامات مختلف فرهنگی مهم و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش “پیام خاوران“، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نهبندان به ریاست ایروانی سرپرست فرمانداری و باحضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان،امام جمعه و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ایروانی در این جلسه اظهار داشت: مباحث حوزه کتابخانه‌ها برای برنامه‌ریزی، تعالی و رشد جامعه است.

سرپرست فرمانداری نهبندان اشاره کرد: فرهنگ واژه گسترده ای است و مسئله اصلی در مباحث اجرا، فرهنگ سازی است که در این خصوص باید برنامه‌ریزی و اقدامات اساسی مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

ایروانی گفت: بزرگترین کتابخانه را در روستای خوانشرف داریم لذا نباید آسیب های اجتماعی در این روستا داشته باشیم.

وی افزود: نگاه ویژه ای به مجموعه کتابخانه ها صورت گیرد و مجموعه دستگاه های اداری با مجموعه کتابخانه ها و جذب خیرین همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری نهبندان بر توسعه شهرستان نهبندان تاکید و تصریح کرد: با تمام ظرفیت های موجود برای مطرح کردن شهرستان در سطح استانی و ملی با کمک دستگاه های اجرایی گام برمی‌داریم.

وی بر هزینه کرد در حوزه فقر فرهنگی تاکید و عنوان کرد: بعد فرهنگ سازی در اقدامات مختلف فرهنگی مهم و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها