بانک کشاورزی خراسان جنوبی رتبه نخست پرداخت تسهیلات بند الف تبصره۱۸را در کشور کسب کرد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسانجنوبی گفت: رتبه نخست پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸سال۱۴۰۰در کشورتوسط بانک کشاورزی خراسان جنوبی به دست آمد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین مودی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز یکشنبه هشتم خرداد شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی مبلغ  ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره  ۱۸سال ۱۴۰۰پرداخت کردند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: خراسان جنوبی با پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۱۷۷ فقره از محل اعتبارات مذکور، رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره  ۱۸ را به دست آورد.

مودی بیان کرد: این تسهیلات با اولویت در طرح های گلخانه، دامو طیور و آبزیان،آب و خاک و صنایع تبدیلی و تکمیلی به متقاضیان واجدشرایط و معرفی شده به بانک پرداخت میشود.

مدیر ستادی بانک کشاورزی اظهار داشت: شعب بانک کشاورزی در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در حرکتی مقتدرانه و هم سو با سیاستهای دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیورو کمک به تحکیم امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ۱۰ درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور تسهیلات سرمایه در گردش در قالب دامدار کارت وسامانه بازارگاه برای تامین نهاده های مورد نیاز، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا کارکنان بانک کشاورزی در شعب اعتباری و روستایی با خدمت رسانی بی وقفه و با عزمی راسخ باتمام توان و تعامل مطلوب و سازنده با سازمانهای ذیربط و مشتریان، توانسته اند از ابتدای شروع این طرح تا کنون رقمی بالغ بر  ۱۶۶میلیارد ریال به ۱۳۸ فقره تسهیلات پرداخت نمایند و این موج هدفمند و همت والا همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید   مهلت یک ماهه برای حل مشکل آب روستای پیکوه

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها