اولین گروه زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی ششم تیرماه عازم می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: اولین پرواز زائران حج خراسان جنوبی صبح ششم تیر ماه از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند انجام می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عوامل فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند آمادگی کامل برای پروازهای حج زائران خراسان جنوبی را دارند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از فرودگاه بیرجند هزار و ۲۱ زائر عازم سرزمین‌های نور و سفر زیارتی حج تمتع می‌شوند، بیان‌کرد: پرواز زائران خراسان‌جنوبی در روزهای ششم و هفتم تیرماه سال جاری خواهد بود که ساعت اولین پرواز هم ۸:۴۵ روز ششم تیرماه است.

طهماسبی ادامه‌داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته طبق سنوات گذشته مراسم خداحافظی با زائران در محل بقعه متبرکه امامزادگان باقریه انجام می‌شود تا از شلوغی در مجموعه فرودگاه پرهیز شده و بتوانیم به خوبی مسائل امنیتی را نیز حفظ کنیم.

وی گفت: برای زمان برگشت حاجیان خراسان‌جنوبی نیز در حال حاضر تاریخ پنجم و ششم مردادماه اعلام شده است که پرواز برگشت هم در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای سفر آسان، بی خطر و بدون هیچ مشکل خاصی برای زائران تاکنون چند جلسه با حضور همه نهادها و ارگان‌های دخیل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه همچنین جلسات توجیهی برای زائران برگزار و موارد ممنوعه حمل تبیین شده است، افزود: حتی در روز پرواز هم جلسه کوتاه توجیهی برگزار می‌شود تا مسئله خاصی برای زائران رخ ندهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   2 هزار و 500 زائر از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام می شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها