پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی خراسان جنوبی ۱۴۴ درصد رشد داشته است

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت:ازابتدای امسال تا۲۰خردادماه بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۴هزارو ۳۰۰میلیارد ریال پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ازنظرتعداد تسهیلات ۵۳ درصدو ازنظرمبلغ پرداختی ۱۴۴ درصد رشدداشته است.

حسین مودی صبح امروزبه مناسبت هشتاد و نهمین سالگردتاسیس بانک کشاورزی درگفت وگو باخبرنگار“پیام خاوران”اظهار داشت:بخش اعظم تسهیلات پرداختی در سال جاری مربوط به طرح مردمی سازی یارانه ها بوده به طوری که از ابتدای آغاز این طرح از سوم خرداد ماه تا روز گذشته تعداد ۸۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۹۰۳ میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی باتبریک  سالگرد تاسیس بانک کشاورزی گفت: همکاران ما در شعب منتخب ارائه دهنده خدمت مذکور (شعب اعتباری و روستایی) تا زمان حضور مشتری در ساعت غیر اداری ،آماده خدمات دهی هستند

وی افزود:بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی در حال حاضر دارای رتبه یک کشور در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸  و درصد جذب اعتبار آن است .بطوری که از ابتدای سال تا کنون۲۰۰  فقره پرونده تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ۱۱۰۰  میلیارد ریال توسط شعب پرداخت گردیده که در این حوزه نیز شاهد رشد چشمگیر در تعداد تسهیلات و مبلغ آن هستیم.

مودی گفت:عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ای همچون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بسیار مطلوب بوده و در مدت یاد شده ۲۲۹ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال پرداخت که در این حوزه شاهد رشد ۶۹ درصدی در مبلغ تسهیلات هستیم.

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی همچنین گفت:پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی با ۱۶۲ فقره پرونده به مبلغ ۷۲ میلیارد ریال دارای رشد ۱۹۵ درصدی در تعداد تسهیلات و رشد ۴۷۴ درصدی در مبلغ آن می باشد.

وی افزود: بانک کشاورزی به منظور همراهی با تولیدکنندگان خسارت دیده از عوامل قهری از ابتدای ابلاغ بند خ ماده ۳۳ تا کنون، امکان بهره مندی قریب به ۷۶۰۰ نفر به مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد ریال از مساعدتهای قانونی بند مذکور را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید   در قالب طرح "نگین امید" صورت می‌گیرد:پرداخت 3 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد 2‌ درصد در بانک سپه

مودی بیان کرد: صندوق بیمه کشاورزی استان نیز به عنوان بخش حمایتی در حوزه محصولات کشاورزی و دامی از ابتدای سال زراعی(مهر ۱۴۰۰)تا کنون بیش از ۶۳ هزار راس انواع دام،بیش از ۱۷ هزار هکتار محصولات باغی،بیش از ۱۲هزار هکتار محصولات زراعی و بیش از ۲۸ میلیون قطعه طیور را تحت پوشش قرار داده و تا کنون مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال غرامت به بیمه شدگان خسارت دیده پرداخت نموده است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها