جذب سرمایه گذار برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ویژه نهبندان

استاندار خراسان جنوبی از پیگیری ویژه برای تقویت و تکمیل زیرساخت‌ ها در شهرستان نهبندان خبر داد وگفت:با توجه به ظرفیت‌های فوق العاده ای که در نهبندان داریم به دنبال جذب سرمایه گذار برای استفاده حداکثری از این فرصت ها هستیم.

به گزارش ” پیام خاوران “  جوادقناعت با اعلام این خبر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان نهبندان با بیان این که به دلیل نبود زیرساخت های لازم، سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در شهرستان ندارند، اظهار داشت: با پیگیری هایی که در مرکز شده، به دنبال رفع این مشکل و تأمین زیرساخت ها در راستای جذب سرمایه گذار هستیم.

وی با بیان اینکه پست ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه هم ظرف یکی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد گفت: یکی از مهمترین کارهایی که طی این مدت دنبال شده و موافقت حوزه های متولی را هم برای اجرای آن جلب کرده ایم، ایجاد پست ۴۰۰ کیلو ولت است که علاوه بر تأمین برق شهرک صنعتی، نیاز شهرستان را هم برطرف خواهد کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در انتهای خط انتقال گاز کشور قرار گرفته، گفت: این موضوع، احتمال افت فشار و حتی قطعی گاز در شرایط خاص و به ویژه در زمان برودت هوا را تشدید می کرد، بنابراین با پیگیری هایی که صورت گرفت، نظر موافق وزیر نفت جلب شد که خط گاز زابل تا نهبندان ادامه پیدا کند.

وی تأکید کرد: با اجرای این ۱۷۱ کیلومتر، خراسان جنوبی و نهبندان از طریق زابل به شبکه گاز کشور متصل می شود.

قناعت با اشاره به نوع سفرهایی که در سطح استان در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: امروز و در یک سفر موردی به نهبندان آمده ایم تا ضمن حضور در نماز جمعه، در مراسم افتتاح دو پروژه بخش کشاورزی نیز شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید   ۲۰ درصد مشترکان اداری ملزم به استفاده از انرژی خورشیدی هستند

استاندار خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همه فعالان این عرصه، اظهار داشت: در طول هفته جهاد کشاورزی، تعداد ۱۰۹ پروژه در سطح استان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۱۱ مورد، مربوط به شهرستان نهبندان است.

وی  با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم، کارهای خوبی در استان انجام شده، تصریح کرد: خراسان جنوبی، مقصد سومین سفر رئیس جمهور بود و ۶ هزار میلیارد تومان مصوبه برای ما به همراه داشت.

قناعت اظهارکرد: با پیگیری هایی که در مرکز و در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان صورت گرفت، توانستیم مبلغ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان به این رقم اولیه اضافه کنیم که قطعاً اتفاقات خوبی را برلی خراسان جنوبی به همراه خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی از اقتدار ایران اسلامی گفت و با تأکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ ابرقدرتی وابسته نیست، خاطرنشان کرد: ایران، تنها کشور شیعه جهان است که به هیچ جایی وابسته نیست و بر اساس آموزه های دینی و استعداد های داخلی، کارهای خود را پیش می برد.

قناعت متذکر شد: ابرقدرت های دنیا که این استقلال، اقتدار و خودکفایی ایران را برنمی تابند، بر علیه نظام دست به توطئه می زنند و در این ۴۳ سال از حربه های مختلف برای براندازی نظام استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: دشمن که از جنگ بر علیه ایران ناامید شده و به این نتیجه رسیده است که با تهدیدهای نظامی اصلاً راه به جایی نمی برد، لذا بر آن است که جمهوری اسلامی را از داخل و با کمک خواص استحاله شده براندازد.

بیشتر بخوانید   450 مبلغ به شهرستان‌های خراسان جنوبی اعزام می‌شود

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد:  ایجاد جنگ روانی با شایعه هایی از جمله گرانی بنزین و… همه ترفندهایی برای ناامید کردن مردم از نظام است که خوشبختانه با درایت ملت ایران، راه به جایی نمی برد.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم از طرح جراحی اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها گفت و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون، یارانه ها به اشکال مختلف پرداخت شده اما یک سوم آن از مسیر اصلی خارج شده است.

قناعت ادامه داد: با اجرای این طرح دولت، در آینده نزدیک، شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها