رتبه‌های نشریات خراسان جنوبی ارتقا یافت

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به آخرین رتبه‌بندی اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سطح رتبه‌های نشریات تغییر کرد و شاهد ارتقای نشریات استان بوده‌ایم.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود رمضانی در نشست تخصصی مباحث آگهی‌های دولتی که با حضور مدیران مسئول نشریات استان برگزار شد افزود: اعمال این رتبه‌بندی در یارانه نشریات منتج به آثار خوبی شده اما در آگهی‌ها، مشکلاتی را برای نشریات استان به وجود آورده است.

وی اظهار داشت: از زمان اعمال این رتبه‌بندی، مبالغ آگهی‌ها بسیار بالاتر رفته و اعتراضاتی را از سوی دستگاه‌های اجرایی به همراه داشته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی ناچارند تعداد آگهی‌ها را کم کنند یا نشریات، تخفیف‌های بیشتری را به دستگاه‌ها ارائه دهند.

وی افزود: نشریات می‌توانند با استفاده از حق قانونی خود کل مبلغ مشخص شده برای آگهی را دریافت کنند یا تخفیف بدهند، از سوی دیگر افزایش هزینه‌های نیروی انسانی، چاپ، قیمت کاغذ و سایر موارد نشریات را در شرایط سختی قرار داده است.

رمضانی به رایزنی‌های انجام شده با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پیرو ایجاد الزام برای دستگاه‌های اجرایی درخصوص پیوست رسانه‌ای مختص نشریات و پایگاه‌های خبری اشاره کرد و گفت: کارگروه‌هایی نیز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف احصای مشکلات فعلی نشریات تشکیل شده است.

بنابر این گزارش در این نشست مدیران مسئول نشریات به بیان نظرات خود درباره ایجاد تعامل بین نشریات و دستگاه‌های اجرایی درخصوص آگهی‌های دولتی پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   8 کارگروه تخصصی بزرگداشت14 و 15 خرداد در خراسان جنوبی تشکیل شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها