بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور در حوزه معادن زغال سنگ احداث می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصدی ساخت بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور در حوزه معادن طبس توسط ایمیدرو خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، عباس جرجانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت امداد رسانی در حوادث احتمالی که ممکن در معادن زغال سنگ طبس به وجود آید، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور از بهمن ماه سال گذشته توسط ایمیدرو با انتخاب پیمانکار آغاز شده است.

به گفته وی کاراحداث این پایگاه امداد و نجات در دو بخش احداث ساختمان و خرید تجهیزات در حال انجام است که همه تجهیزات مورد نیاز خریداری و به انبار امیدرو حمل شده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: فنداسیون ساختمان امداد و نجات مورد نظر انجام شده و آهن آلات مورد نیاز هم خریداری و به مکان احداث آن حمل شده است و حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جرجانی اضافه کرد: این پایگاه امداد و نجات در مدت زمان ۱۸ ماه قرار است، ساخته شود که با توجه به خریداری تجهیزات مورد نیاز و اینکه یکی از طرح‌های فعال امیدرو است در مدت زمان مشخص شده برای ساخت آن، به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی امیدرو در خراسان جنوبی پروژه‌های بسیاری چون فولاد قاین، چند محدوده در معادن زغال سنگ طبس دارد و برروی پروژه‌های یوفیزیک استان کارهای بزرگی را انجام داده است که اکتشاف آن های را که پتانسیل داشته انجام می‌دهد و بقیه را به متقاضیان واگذار کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعزام زائران عتبات عالیات از اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی آغاز می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها