پرداخت ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به منظور تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است. 

به گزارش “پیام خاوران“، مرتضی ذاکریان ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان بانک‌های عامل در جهت پرداخت تهسیلات تولید و اشتغال اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی،  ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری دستگاه‌هایی بودند که متقاضیان را برای استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به بانک‌های عامل معرفی کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۶۷۱ میلیارد تومان تسهیلات مصوب بند الف تبصره ۱۸ برای سال ۱۴۰۰ در استان داشته‌ایم، عنوان کرد: این تسهیلات برای یک هزار و ۸۴۱ طرح مصوب شده است.

ذاکریان بر تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان تاکید کرد و افزود: نیازمند تسریع در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: حداکثر مساعدت با نگاه ایجاد اشتغال در پرداخت این تسهیلات با متقاضیان واجد الشرایط  در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: کمیته‌های کارشناسی برای بررسی طرح‌های مشمول تسهیلات تبصره ۱۸ هر هفته در استان برگزار شده و پس از آن  طرح‌ها به کمیته استانی ارسال شده است.

ذاکریان گفت:  عدم مراجعه متقاضیان به بانک‌ها و عدم ارائه وثایق و تضامین کافی از سوی متقاضیان از جمله علل طرح‌های  برگشتی یا مانده در بانک‌ها اعلام شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   98 اخطار قطع گاز برای مشترکین بد مصرف خراسان جنوبی صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها