اعتبار تامین نهادهای دامی در مجلس از ۲۰ به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت

نماینده مردم ۴شهر غرب خراسان جنوبی در مجلس با بیان اینکه هم اکنون در کشور برای تامین نهاد‌ها مشکل داریم و دامداران با مشکل مواجه هستندمجلس وزارتخانه به جد پیگیر این موضوع تا برای این موضوع ۵۰هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص دهد

به گزارش ” پیام خاوران ” ، حجت الاسلام نصیرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به درآمد میلیاردی معادن انتظاره می‌رودکه بخش قابل توجهی از درآمد خرج زیر ساخت‌های منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هم اکنون دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخوردار دارد افزود: مسیر طبس – یزد، طبس دیهوک، طبس _ ده محمد، به سمت عشق آباد، بشرویه به سه راهی بشرویه، مسیر سه راهی روم به سرایان وفردوس، مسیر دیهوک به فردوس خوشبختانه مجوز‌های لازم برای شروع عملیات ساخت و ساز ماده ۲۳ منابع خوبی برای این مسیر‌ها گرفته شده و به مرور جذب می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی همچنین در خصوص مسیر‌های طبس به بشرویه به سمت خدا آفرید اشاره کرد و گفت: برای این مسیر‌ها افزایش منابع اعتبار انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع بحران آب در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: مسئله آب مسئله‌ای بسیار جدی است.

نصیرایی استفاده از ظرفیت آب‌های نامتعارف، استفاده از ظرفیت سیلاب‌ها، اصلاح شبکه توزیع آب و انتقال آب از خلیج فارس را از مهمترین اقدامات برای حل مشکل آب استان عنوان کرد و افزود: هم اکنون طرح انتقال آب از خلیج فارس شروع شده و خراسان رضوی و مرز استان ما با کرمان این موضوع پیگیری شده است.

وی همچنین به تسهیلات تولید کنندگان دام و طیور اشاره کرد و ضمن عذرخواهی به دامداران تصریح کرد:هم اکنون در کشور متاسفانه در تامین نهاد‌ها مشکل داریم و دامداران با مشکل مواجه هستند.

بیشتر بخوانید   مسیر ریلی خواف- هرات در مرز ایران و افغانستان مورد بازدید مدیران ریلی قرار گرفت

نماینده مردم ۴شهر غرب خراسان جنوبی گفت: دولت برای اینکه مشکل این قشر بهبود پیدا کند ۲۰هزار میلیارد تومان به حل مشکل تولید کنندگان دام و طیور اختصاص داده که این میزان کم هست.

وی افزود: هم اکنون مجلس وزارتخانه به جد پیگیر این موضوع هستند که ۲۰هزار میلیارد به ۵۰هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

نصیرایی بابیان اینکه با همیاری قوا، مردم شرایط قطعا بهتر می‌شود تصریح کرد: منع قانونی برای صادرات دام نداریم و دامداران باید دام مازاد خود را صادر کنند تا هزینه و درآمدی که انجام داده آمد تعادل داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین به توزیع مردمی عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در سالیان گذشته رانت‌هایی در این خصوص ایجاد شده بود وضرر اصلی به سوی مردم بود، اما اکنون دولت بنا دارد منافع کشور و ملت را دنبال کند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها