صادرات خراسان جنوبی رونق می گیرد/ بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی نقطه امید برای تجار 

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه ترانزیت و عبور کالای خارجی از قلمروی کشور، ارسال تمامی محموله‌های عبور خارجی به مقصد افغانستان از طریق مرز ماهیرود بلامانع است.

به گزارش “پیام خاوران ”   مرتضی صفدری‌زاده در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ضمن تبریک انتصاب اشرفی در مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برای وی آرزوی موفقیت کرد .

وی ادامه داد: از ۴ ماه گذشته بنا به دلایلی از سوی کشور افغانستان درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود بسته شد که از همان روزهای اول این روند، استاندار در تهران پیگیری‌های زیادی داشتند تا بالاخره به لطف الهی روز گذشته در دیداری که در بندر ابونصر فراهی در خاک کشور افغانستان صورت گرفت درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود مجدد بازگشایی شد که با این امر شاهد توسعه روز افزون صادرات خواهیم بود.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه با بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود نه تنها آمار صادرات خراسان جنوبی بلکه امار صادرات کشور هم رشد خواهد داشت گفت: در راستای توسعه ترانزیت و عبور کالای خارجی از قلمروی کشور، ارسال تمامی محموله‌های عبور خارجی به مقصد افغانستان از طریق مرز ماهیرود بلامانع است.

صفدری‌زاده  ضمن قدردانی از حمایت های استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از وی خواست هر کجا که لازم است راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم را به مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان داشته باشند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه اشرفی با اشراف کاملی که در حوزه اقتصادی استان دارند بهترین گزینه برای این مسئولیت هستند و بابت این انتخاب درست دقیق و شایسته باید از استاندار قدردانی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی به ویژه ریاست این سازمان که در استان خراسان جنوبی سرمایه گذاری کردند، از کارآفرینی و اشتغال در این برهه از زمان به عنوان بهترین نیکوترین عمل یاد کرد.

بیشتر بخوانید   عملیات اجرایی بوستان خطی مهرشهر بیرجند آغاز شد

جواد اشرفی با بیان اینکه ما معتقدیم باید در گام نخست سرمایه گذار موجود را حفظ کرد گفت: سرمایه گذاری همیشه همراه با حمایت است به عبارتی دیگر شخصی که حاضر است سرمایه‌گذاری کند باید او را حمایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه به عقیده بنده سرمایه‌گذاری از جنس حمایت و پستیبانی است، باید سرمایه‌گذار را حمایت کرد گفت؛ ما هم همه تلاشمان بر این است تا جایی که می‌توانیم سرمایه‌گذاران را حمایت کنیم.

اشرفی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف مطرح کردیم که رسانه‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنند در کنار مطالبه‌گری و نقدهایی که مطرح می‌کنند به نقاط مثبت هم بپردازند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها