۲میلیارد تومان برای توسعه مرکز خدمات جامع سلامت “درح سربیشه” اختصاص یافت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از موافقت استاندار خراسان جنوبی برای اختصاص ۲میلیارد تومان برای توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر درح خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران ” از سربیشه، سید محمد موسوی میرزایی عصر امروز در حاشیه سفر استاندار خراسان جنوبی به سربیشه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:استاندار خراسان جنوبی در سفر به روستای لانو نیز از طرح نیمه تمام اورژانس ۱۱۵ بازدید و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی به این اورژانس جاده ای این روستا اختصاص داد که امیدواریم تا دهه فجر این پروژه به بهره برداری برسد.

وی بااشاره به توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر درح گفت: در حال حاضر ۵۰۰ متر زیر بنا دارد و مقرر شد دانشگاه پیگیرهای لازم را انجام داده تا این فضا به ۱۵۰۰ متر افزایش یابد.

موسوی میرزائی با بیان اینکه شهرستان سربیشه و به خصوص لانو و درح از مناطق کم برخوردار به شمار می آیند خاطرنشان کرد: دانشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از این مناطق محرومیت زدایی کند و به دنبال آن یک عدالت نسبی اتفاق بیافتد.

استاندار خراسان جنوبی امروز از پروژه در حال احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی درح بازدید کرد.مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی درح در شهر درح شهرستان سربیشه در حال اجرا می باشد.

این پروژه با زیربنای ۵۲۵ مترمربع که در حال اجرای فونداسیون، حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.تکمیل این بنا که از زیرساخت های بهداشتی بخش درح به شمار می رود، بر اساس برآوردهای صورت گرفته، حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان سربیشه نیز در این بازدید، دکتر قناعت را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید   امضای تفاهم نامه توسعه بخش درح شهرستان سربیشه بین بنیاد مسکن و کمیته امداد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها