فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) شهادت جانباز علی یاری را تسلیت گفت

سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدناصری و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد علی یاری را تسلیت گفت.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن تسلیت پیام سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی آمده است: جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می مانند.

بار دیگر فضای استانمان شهدایی شد وجانباز ۷۰ درصد ستواندوم پاسدار شهید علی یاری که پس از تحمل ۱۱ سال مشقت و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

شهادت این عزیز را به محضر مقدس آقا امام زمان عج ، مقام معظم رهبری، خانواده‌ی صبور ایشان ، همرزمان و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مصرف ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها