۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان خوسف نیاز به بهسازی دارد

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خوسف گفت: حدود ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان نیاز به بهسازی دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت صبح امروز در بازدید از پروژه بهسازی و مرمت برخی از راه‌های روستایی شهرستان خوسف اظهار داشت: براساس اطلاعات ارائه شده، حدود ۶۰ کیلومتر از محورهای روستایی سطح شهرستان نیاز به بهسازی دارند.

وی گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات بهسازی و مرمت راه های روستایی شهرستان ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دو راهی خوسف تا معدن قلعه زری و بصیران از محورهای مورد بازدید در این سفر است که ۱۳۵ کیلومتر طول دارد و مسیر دسترسی ۵۰ روستای شهرستان های نهبندان و خوسف است.

وی عنوان کرد: ترانزیت سنگ نهبندان به اصفهان و ماشین آلات سنگین ویژه معدن طلای خوسف از این مسیر برای تردد استفاده می‌کنند.با وجود اقدامات انجام شده، ۳۰ کیلومتر از این محور نیاز به مرمت، بهسازی و روکش آسفالت دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان خوسف از زیرساخت‌های عمرانی شهر ماژان نیز بازدید کرد.

این بازدید با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان خوسف انجام شد.

بلوار ورودی شهر، امکانات شهرک و نیازهای بافت جدید شهر از جمله موارد مطرح شده و تأمین اینترنت۴G ، آبرسانی به شهرک جدید و … از جمله مطالبات مطرح شده در این بازدید بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ساخت و اجرای نگهدارنده پایه های فرسوده شبکه برق برای نخستین بار درشرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها