۲۸۴ پایگاه طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان جنوبی فعالیت دارد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شروع فعالیت ۲۸۴ پایگاه در طرح جبران و تثبیت یادگیری در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید علیرضا موسوی نژاد اظهار داشت: صبح امروز دومین طرح جبران و تثبیت یادگیری در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد که نزدیک به هزار معلم زن و مرد استان در این امر مشارکت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مرحله اول طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی از ۱۶ بهمن پارسال آغاز و تا خرداد امسال ادامه داشته است و مرحله دوم این طرح، از امروز آغاز و تا دوازدهم شهریور ادامه دارد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری، ۱۵ هزار و ۳۴۴ دانش آموز دختر و پسر اول تا ششم ابتدایی استان که در نوبت دوم عملکرد، نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول، کسب کردند در این طرح ثبت نام می‌شوند که از این تعداد ۸ هزار و ۷۴۴ نفر پسر و ۶ هزار و ۶۰۰ نفر نیز دختر هستند.

موسوی نژاد افزود: روستا‌هایی که دسترسی به پایگاه‌های روستا مرکزی را نداشته باشند، آموزش آن‌ها به همت راهبران آموزشی و تربیتی پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی را به مدت ۲ روز، و هر درس را حداقل ۲ جلسه در هفته، و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی نیز دروس فارسی، ریاضی و علوم را طی ۳ روز و هر درس را حداقل ۲ جلسه در هفته آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۷۰ تن زرشک از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها