جابجایی بیش از ۴۴۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری خراسان جنوبی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۴۴۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مسعود قاسمی صبح امروز در بازدید از پایانه‌های مسافربری استان اظهار داشت: از ابتدای امسال ۴۴۵ هزار و ۴۹۷ مسافر در استان طی۴۲ هزار و ۵۲۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان طبس و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان بوده است و عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران است.

قاسمی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۴۲۸ نفر راننده در بخش مسافر استان شاغل و ۲۶۹ دستگاه سواری کرایه، ۱۸۱دستگاه مینی بوس و ۲۶۶ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافرین از مبدأ ۱۴ پایانه عمومی و خصوصی در استان را انجام می‌دهند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: با همکاری پلیس راه استان و انجمن صنفی حمل و نقل مسافر، طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به منظور رعایت ایمنی و حقوق مسافران در این مدت انجام شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای مسافرین فراهم شده تا علاوه بر تأمین بلیط از طریق دفاتر فروش بلیط سطح شهر، از طریق وب سایت‌های فروش آنلاین شرکت ها، بتوانند نسبت به خرید بلیط رفت و برگشت سفر اقدام کنند.

قاسمی گفت: تلاش خواهد شد تا با افزایش ارائه خدمات، شرایط ارتقاء سطح خدمات به مسافرین از جمله رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و کاهش توقف‌ها در طول مسیر، شاهد رشد سفر‌های بین شهری و افزایش جابجایی مسافر با ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید   پارک دوبله در کوچه‌های شهر علی‌رغم خلوتی پارکینگ‌های طبقاتی

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در زمینه نحوه ارائه خدمات سفرهای تابستانه در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها