استاندار خراسان جنوبی در نهمین سفر شهرستانی به زیرکوه سفر کرد

نهمین سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی به مقصد شهرستان زیرکوه صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهر زهان کلید خورد.

به گزارش “پیام خاوران“، نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، ائمه جمعه، فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان زیرکوه در این برنامه استاندار را همراهی کردند.

برنامه سفر استاندار به شهرستان زیرکوه با ادای احترام به مقام شامخ شهدا شروع شده، با بازدید از برخی پروژه‌های نیمه تمام همچون میدان ورودی شهر زهان، کتابخانه شهر آبیز، تأمین روشنایی بلوار آبیز و پارک شهید سلیمانی شهر حاجی آباد ادامه خواهد داشت.

استاندار خراسان جنوبی قرار است در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خطیبی حضور یابد و از کارخانه کنستانتره آهن و نقطه حادثه خیز ورودی حاجی آباد از سمت روستای نوده و چمن مصنوعی حاجی آباد نیز بازدید کند.

دیدار با خانواده یک شهید گرانقدر نیز نقطه پایانی برنامه‌های سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه خواهد بود.

قناعت در جریان سفر به شهرستان زیرکوه، از میدان ورودی شهر زهان بازدید کرد. بهسازی، ایمن سازی و تکمیل این میدان از مطالبات مردم شهر و بخش زهان است که ضمن اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای را به همراه خواهد داشت، با طراحی و اجرای مناسب به بهتر شدن مبلمان شهری نیز کمک خواهد کرد.

ایجاد یک بازارچه دائمی عرضه صنایع دستی در حاشیه این میدان و در راستای کمک به تولید کنندگان و اقتصاد منطقه از جمله برنامه‌های معطل مانده بخش است. کهبراساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته طراحی و اجرای این میدان توسط اداره کل راه و شهرسازی و با همکاری شهرداری زهان انجام خواهد شد.

مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای خطیبی نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.با اجرای این پروژه، ۲۴ خانواده ساکن در روستای خطیبی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید   تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۱۴۰۱

شرکت آب و فاضلاب برای این پروژه، ۴۵۰ متر شبکه داخلی اجرا و ۲۲ انشعاب و پمپ و سایر تجهیزات نصب کرده و برای اجرای پروژه آبرسانی به روستای خطیبی ۹۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها