۳۶ میلیارد تومان مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:۳۶ میلیارد و۸۴۳ میلیون تومان مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی استان در خرداد ماه امسال به حساب مستمری بگیران ، بازنشستگان واز کار افتادگان کلی واریز شد.

سید حسین فراتی با حضور در تحریریه  “پایگاه خبری پیام خاوران” اظهار داشت: تامین اجتماعی یک  سازمان بین نسلی است که از بدو تولد تا بعد فوت همراه بیمه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰خدمت به بیمه شدگان در قالب طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی اجرا شده است گفت: مهمترین این خدمت حذف دفترچه های درمانی بوده ودر حال حاضر ۱۰۰درصد خدمات به بیمه شدگان این استان به صورت مکانیزه انجام می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به  اینکه بخش عمده ای از  خدمات به صورت غیر حضوری به بیمه شدگان وجامعه هدف ارائه می شود تصریح کرد: ستاد استان وشعب تامین اجتماعی خراسان جنوبی باکمبود نیروی انسانی روبرو است که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است این مهم با تدابیر سازمان مرتفع شود.

فراتی پاسخگویی به موقع وبه هنگام به مخاطبین سازمان وتقویت برنامه های فرهنگی واجتماعی را مورد تاکید قرار داد وگفت: در راستای قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت در  مراسمی از پرسنل تامین اجتماعی استان دارای ۳ فرزند به بالا تجلیل شده است.

وی با اشاره به شعار امسال وتاکید برحمایت از شرکت های دانش بینان اظهارکرد: شرایط قراردادهای پیمانکاری کارگاههای دانش بنیان تسهیل وکار فرمایان دارای پروانه کارگاه دانش بنیان مورد حمایت این سازمان قرار می گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی تعداد بیمه شدگان اصلی  این سازمان در استان را ۱۲۷ هزار نفر اعلام کرد وگفت:این تعداد با احتساب ۲۲۲ هزار نفر بیمه شده تبعی، ۳۴۹ هزار نفر بیمه شده اصلی وخانواده افزایش می یابند.

فراتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار و۵۰۰کارگاه فعال  است  تصریح کرد:۹ شعبه اصلی ،۶شعبه اقماری دائم ،۲شعبه اقماری غیر دائم،۳کارگزاری رسمی در خراسان جنوبی به جامعه هدف  خدمات ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید   صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی درخراسان جنوبی توسعه یابد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها