نمایشگاه ایده، خانه، فن بازار با حضور معاون رئیس‌ جمهور در بیرجند افتتاح شد

 در روز عید سعید قربان ودر مراسمی با حضور  انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نمایشگاه ایده، خانه، فن بازار در بیرجند افتتاح شد

به گزارش ” پیام خاوران “ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی  در این مراسم تأکید کرد: نمایشگاه دستاورد های بانوان استان، فرصتی مغتنم برای نمایش هویت واقعی بانوان است.

فرشته اسدزاده  اظهار داشت : این نمایشگاه برای نشان دادن هویت زنانه بانوان ما بود و بانوان به عنوان هویت زنانه خود مقتدرانه کنار هم قرار گرفتند و این نمایشگاه خوب را برپا کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه، فرصت نمایش حضور زنان غیور خراسان جنوبی و زنان الگو در بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: بانوان خراسان جنوبی ثابت کردند که استعدادهای بسیار خوبی دارند که باید با حمایت های مسئولان شکوفا شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که در استان مشاغل خانگی را به سمت مشاغل خانوادگی سوق داده ایم، گفت: امروز شاهد حضور بانوان هنرمند، دانش بنیان، بانوان کشاورزی و محصولات باغی و غیره در این نمایشگاه هستیم.

اسدزاده با بیان اینکه نمایشگاه برای نشان داده هویت زنانه بانوان ما بود، گفت: بانوان به عنوان هویت زنانه خود مقتدرانه کنار هم قرار گرفتند و این نمایشگاه خوب را برپا کردند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شیوع دیابت در خراسان جنوبی ۵.۶ درصد است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها