فرودگاه بین المللی بیرجند میزبان کاروان عشق/ پروازهای برگشت حج تمتع ۱۴۰۱ از فردا آغاز می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پروازهای بازگشت حجاج  روزهای یکشنبه ۲ مرداد و دوشنبه ۳ مرداد به مدت دو روز و با ۴ سورتی پرواز از مقصد مدینه به بیرجند انجام خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران”، عظیم طهماسبی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانگونه که عملیات اعزام زائران سرزمین وحی با موفقیت و بدون هیچگونه تاخیری از فرودگاه بیرجند انجام شد، آمادگی کامل را برای مدیریت هرچه بهتر عملیات بازگشت زائران خانه امن الهی به وطن داریم و تدابیر لازم در این زمینه دیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته قسمتی از پروژه توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند جهت استفاده زائرین و تحویل بار به عنوان سالن ورودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

وی افزود: تمام امکانات لازم همچون تسمه نقاله، گیت‌های گذرنامه و گمرک در سالن آماده شده و آمادگی کامل جهت پذیرش پروازهای ورودی حج تمتع امسال را داریم.

طهماسبی اظهار داشت: افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها، افزایش چرخ دستی‌ها، زیباسازی محیطی، راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی حج تمتع۱۴۰۱ در پرتال فرودگاه فراهم شده و در پی ارایه خدمات مطلوب و تسهیلات رفاهی به مسافران سرزمین وحی هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با تشکر از کار تیمی و جهادی که توسط ارگان‌های دخیل در عملیات رفت حجاج به سرزمین وحی انجام شد گفت: در پروازهای رفت ۱۰۲۴ حاجی در قالب ۴ سورتی پرواز به خانه خدا اعزام شدند.

طهماسبی افزود: پروازهای بازگشت حجاج  روزهای یکشنبه ۲ مرداد و دوشنبه ۳ مرداد بمدت دو روز و با ۴ سورتی پرواز از مقصد مدینه به بیرجند انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع موج جدید بیماری کرونا و رعایت ملاحظات،  برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار کرونا امکان حضور مستقبلین و خانواده‌های حجاج در محل سالن ترمینال فرودگاه میسر نیست لذا از تمام بزگواران خواهشمند است حتی المقدور از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند ضمنا واحد اطلاعات پرواز فرودگاه بیرجند به شماره ۱۹۹ به صورت ۲۴ ساعته طی این ایام آماده پاسخگویی درباره دریافت ساعت دقیق ورود پرواز و ارائه دیگر اطلاعات به مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید   زائران تمتع خراسان جنوبی خردادماه 1403 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها