بیست ویکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در بیرجندبرگزار می شود

 اتاق تعاون خراسان جنوبی نمایشگاه صنعت ساختمان  و صنایع وابسته را از ۴ الی ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند برگزار می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران“، رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در وسعت ۳هزار مترمربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال صنعت ساختمان کشور و استان به مدت ۴ روز در بیرجند برگزار می‌شود.

غلامحسین حسینی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد، بیان کرد: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در سال گذشته  بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی این حوزه می‌تواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی صنعت پیشران اقتصادی محسوب شود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه در بزرگترین رویداد ملی استان در حوزه صنعت تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه در این رویداد مهم اقتصادی و به منظور استفاده بهینه از فرصت‌های به وجود آمده در شرایط کنونی و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان بدون واسطه گری، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان فرصتی در جهت ارتباط مستقیم مخاطبان و تولید کنندگان صنایع جهت عقد قراردادهای همکاری است.

حسینی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان استان خراسان جنوبی به عنوان صنعت پیشران در اقتصاد کشور فرصتی دوباره برای تجلی همه‌ آنچه که متولیان بخش‌های مختلف این صنعت به دنبال آن هستند بوده است.

وی با قدردانی از همکاری ارزشمند دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی، حضور شرکت‌ها و صنایع مشارکت کننده در این نمایشگاه بیان کرد: از مقامات و مسئولان صنعت ساختمان کشور و هیئت‌های تجاری کشورهای همسایه برای حضور و بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید   بیش از ۳۹هزار اظهار نامه مودیان مالیاتی خراسان جنوبی ارسال شد

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی تهیه سبد مصالح ساختمانی برای تعاونی‌های مسکن کارگری از سوی شرکت‌های صنعت ساختمان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این نمایشگاه برشمرد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها