۲۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امسال ۲۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شد و فروردین ماه بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع به این شرکت تعلق گرفت.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حجم عملیات با تلاش همکاران و در ادامه خدمت‌رسانی به مردم برای اجرای پروژه‌های گازرسانی طی سه ماه اول امسال در اقصی نقاط استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است و پیش‌بینی می‌شود برای اجرا و تکمیل پروژه‌های گازرسانی تا پایان امسال حدود هزار کیلومتر شبکه اجرا شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: سال گذشته نیز با اجرای هزار و ۶۳۹ کیلومتر شبکه بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

وی افزود: همراه با کسب افتخارات خدمت‌رسانی و توسعه کمی تاسیسات گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مشترکان نیز به‌طور مستمر در دستور کار شرکت گاز قرار دارد.

هاشمی پیش از این در اوایل سال جاری از مراحل پایانی اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای استان خراسان جنوبی خبر داده بود.

به گفته وی امسال تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند و پرونده گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۵۰ طرح بزرگ وزارت نیرو با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بهره‌برداری می رسد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها