حضور ۵۰ شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی

مدیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در خراسان جنوبی از حضور ۵۰ شرکت در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، عالیه خورشید زاده، دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که عصر امروز در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود اظهار داشت: صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی کشور است. این صنعت پس از نفت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین برای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی به شمار می‌رود.

مدیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در خراسان جنوبی گفت: صنعت ساختمان نقش انکارناپذیری در تولید فرصت‌های سرمایه گذاری و تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد دارد و با توجه به ارتباط تنگاتنگ ساخت و ساز با بخش‌های بالادست و پایین دست خود مانند فلزات اساسی و کانی‌های غیرفلزی و خدمات املاک و مستغلات می‌توان به اهمیت جایگاه این صنعت در اقتصاد کشور پی برد.

وی بیان کرد: بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که رشد ارزش افزوده، تخصیص بودجهی عمرانی و حضور موثر بخش خصوصی در صنعت ساختمان می‌تواند بر روند چرخهی اقتصادی کشور تاثیر داشته باشد و امروز در کشور‌های در حال توسعه بیش از ۳۵ درصد فرصت‌های شغلی به طور مستقیم و یا غیر مسقیم در حوزه صنعت ساختمان است.

خورشید زاده عنوان کرد: اتاق تعاون خراسان جنوبی  براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد شاخص‌های اقتصادی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار امسال برای دومین بار اقدام به برگزاری  بیست ویکمین نمایشگاه  صنعت ساختمان وصنایع وابسته کرده است.

بیشتر بخوانید   نیروگاه مخروبه غفاری خراشی برچهره شهر

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: امسال  مشارکت ارزشمند وحضور موثر بیش از۵۰  شرکت صنعت ساختمان وصنایع وابسته از داخل وخارج استان  در فضایی به مساحت ۳ هزار متربع مربع در مدت ۵ روز  نشان از  جایگاه این صنعت در استان و کشور واز سوی دیگر  نتیجه همگرایی مشارکت بالای فعالان بخش مسکن وبرآیند مثبت بیستمین نمایشگاه در سال گذشته دارد.

وی افزود: این نمایشگاه بهترین فرصت برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان  بوده تا کارایی کالا بر تولیدات خود را به نمایشگاه بگذارند و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی کنند.

خورشیدزاده اظهار داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان وصنایع وابسته در خراسان جنوبی  تاثیر بسزایی در فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری، تبلیغات محصولات شرکت‌ها و افزایش حجم مبادلات دارد.

مدیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطوح استانی، آشنایی سرمایه گذاران داخلی از ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی استان وکشور است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف، پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر در استان خواهد بود.

خورشید زاده گفت: لازم می دانم از همکاری‌های سازنده، تلاش‌های دلسوزانه و تدابیر ارزشمند  مدیرکل  دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیرعامل  شرکت شهرک های صنعتی، مدیرعامل  شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی ومدیران شرکت‌های مشارکت کننده در این  رخداد مهم که برای دومین  سال با حضور موثر وارزش آفرین خود جلوه دیگری ازمشارکت را رقم زدند قدردانی وتشکر کنم.

بیشتر بخوانید   انتخاب تعاونی مصرف کارکنان کویرتایر به عنوان تعاونی برتر خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها