سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی ‌خراسان جنوبی افزایش می‌یابد‌

استاندار خراسان جنوبی بر افزایش سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: با ارائه درخواست بازنگری در تشکیلات و ساختار دستگاه های اجرایی استان، سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی استان افزایش می یابد.

به گزارش” پیام خاوران “ ، جواد قناعت صبح امروز در جمع خبرنگاران تشریح دیدار خود با با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر این مطلب به تشریح موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های استان پرداخت.

وی همچنین با ارائه درخواست بازنگری در تشکیلات و ساختار دستگاه های اجرایی استان، صدور مجوز راه اندازی مجتمع های اداری در شهرستان ها و بخش های تازه تأسیس را از مطالبات خراسان جنوبی عنوان  کرد:

استاندار خراسان جنوبی گفت: راه اندازی این مجتمع های اداری، سطح دسترسی مردم به خدمات را تسهیل می کند.

وی  به مشکل شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پروزش اشاره کرد و بر ضرورت اصلاح نرخ باروری شهرستان های استان برابر با نرخ آمار منتشر شده از مرکز آمار ایران تأکید کرد.

قناعت ادامه داد: نرخ باروری اعلام شده، بهره مندی مردم استان از مزایای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز با مشکل مواجه ساخته است.

وی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان های استان، گفت: با عنایت به شرایط موجود، فوق العاده مأموریت کارکنان در داخل حوزه شهرستان ها نیز باید پرداخت شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح نظام ارجاع الکترونیک در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی اجرایی می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها