مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام علیرضا نصرآبادی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. آنهایی که قلمشان به راستی در راه آبادانی ،حفظ و صیانت از ایران عزیز صادقانه می نویسد شایسته تقدیرند، چرا که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند.

در شرایط غمبار خشکسالی و در بحبوحه ویرانی های کم آبی، بهره وری مطلوب در بخش کشاورزی و حفاظت از آب و منابع طبیعی تنها از طریق قلم رسای خبرنگاران در فرهنگ سازی مقابله با این بحران جهانی تاثیر گذار است.

خبرنگاران در این حوزه از طریق ارائه اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت در اطلاع رسانی مفاهیم و موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست و ارتقاء آگاهی عموم و اقشار مختلف جامعه نسبت به این مواهب خدادادی تا حد کثیری توانسته اند از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری و نیز مانع ورود فرصت طلبان و سودجان به این عرصه شده و دست متجاوزان به اراضی ملی را کوتاه نماید.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری بزرگ پاسدار دین و آزاد اندیشی حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان عرصه رسانه به و.یژه شهید والا مقام صارمی، ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را که فرصت مغتنمی است برای پاسداشت و تقدیر از زحمات خبرنگاران صدیق و شریف استان صمیمانه تبریک می گویم.

با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست‌ اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی استان، امید آن داریم که با برنامه ریزی دقیق و کمک رسانه، از سرعت حرکت بیابان ها کاسته ،جنگل ها و مراتع استان سرسبز و شاداب و در پس هر سازه آبخیزداری قناتی جاری و جوشان باشد.

بیشتر بخوانید   مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی:پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان امور مالیاتی با همراهی اصحاب رسانه رقم خورد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها