نماینده فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس: پاسداری از حقیقت و برپا نگه داشتن بیرق آگاهی، منش خبرنگاران است

نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: پاسداری از حقیقت و برپا نگه داشتن بیرق آگاهی تا سر حد نثار جان، منش بزرگ مردان و زنانی از جنس انبیاست.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی، نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی آمده است: پاسداری از حقیقت و برپا نگه داشتن بیرق آگاهی تا سر حد نثار جان، منش بزرگ مردان و زنانی از جنس انبیاست.

آنانی که به تاسی از اسوه صبر و صدای رسای عاشورائیان، حضرت زینب کبری (س) و در ادامه مسیر سرخ شهید محمود صارمی با سلاح قلم و زبان در سنگر نشر پیام جاودانه نهضت حسینی (ع) و دفاع از حقانیت انقلاب خمینی (ره) حماسه می آفرینند.

هفده مرداد ماه که امسال با ایام پیروزی حقیقت و بصیرت بر زر و زور و جهالت مصادف گشته، فرصتی فراهم آورده است تا دگرباره خبرنگاران‌ را بعنوان افسران پیشتاز جهاد تبیین تکریم کنیم.

به همین مناسبت ضمن عرض تسلیت ایام شهادت پیام آور آزادگی و حق طلبی حضرت اباعبدالله (ع) و گرامی‌داشت روز و مقام والای خبرنگار، توفیقات بیش از پیش همه طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و روشنگری را از درگاه خداوند لوح و قلم مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پاسخگويي سرپرست مخابرات خراسان جنوبی از طريق سامانه سامد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها