خبرنگاران در جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و به مردم امید می بخشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت:این قشر فرهیخته با قلم شیوای خویش و بیان حقایق و اخبار صحیح در جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و به مردم امید می بخشند.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام عباس جرجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی آمده است: خبرنگاران متعهد و دلسوز به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و بصیرت نقشی مهم و حیاتی در جامعه ایفا می کنند؛ این قشر فرهیخته با قلم شیوای خویش و بیان حقایق و اخبار صحیح در جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و به مردم امید می بخشند.

کارکرد وسایل ارتباط جمعی و اصحاب رسانه در ارائه تصویر صحیح و دقیقی از وقایع و رویدادها، امیدبخشی و اعتمادآفرینی در جامعه، بی بدیل و غیرقابل انکار است و حق گویی و مطالبه گری خبرنگاران، مجاهدتی عظیم محسوب می شود.

بی شک خبرنگاران و روزنامه نگاران ، جهادگران عرصه تبیین و سرمایه سازان اجتماعی عصر حاضر هستند که در دانش پذیری و روشنگری در جامعه پیشتاز و پیشگام بوده و هستند و خبرنگاران فهیم استان نیز در این راستا با تبیین و معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گسترده حوزه صنعت، معدن و تجارت، امید آفرینی را در جامعه تسهیل و تسریع می کنند.

ضمن عرض خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، امیدواریم به برکت این ایام، رسانه های استان ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبیین گری، مطالبه گری و … هر روز موفق تر از روز قبل باشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، تقارن عاشورای حسینی و روز خبرنگار را گرامی داشته و توفیق خدمت به مردم شریف و ادامه مسیر آگاهی بخشی و روشنگری را برای جهادگران عرصه جهاد تببین از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

بیشتر بخوانید   تکمیل ۵۱۶ واحد مسکونی اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها