اختتامیه مسابقات دو ومیدانی قهرمانی خراسان جنوبی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر برگزار شد

اختتامیه مسابقات دو ومیدانی قهرمانی استان انتخابی المپیاد استعدادهای برتر با معرفی رتبه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مسابقات دو ومیدانی قهرمانی استان خراسان جنوبی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر با همکاری آموزش و پرورش و هیئت دو و میدانی استان و شهرستان بیرجند در بخش پسران در محل مجموعه ورزشی غدیر بیرجند با حضور  شیردل ریاست اداره ورزش و جوانان بیرجند و عابدی و نوفرستی کارشناسان اداره کل ورزش وجوانان و محبوبه اعتصامی ریاست هیئت دوومیدانی استان برگزار شد.

هیئت داوران در بخش ۱۵۰۰ متر محمد براکویی از بیرجند را به عنوان مقام اول و عمر نهتانی از زیرکوه را به عنوان مقام دوم معرفی کردند.

در بخش ۳۰۰۰ متر، ابوالفضل قربانپور از بیرجند و در بخش پرتاب نیزه، محمدعلی نهتانی پور از زیرکوه موفق به کسب مقام برتر شدند.

در بخش ۱۱۰ متر با مانع، محمد براکویی از بیرجند مقام اول، محمد رئوف هاشمی از بیرجند مقام دوم و محمدعلی نهتانی‌پور از زیرکوه مقام سوم را کسب کردند.

در پرش ارتفاع میکائیل نهتانی از زیرکوه مقام اول و ابوالفضل طالبی از بیرجند مقام دوم را کسب کردند.

در دوی ۸۰۰ متر، محمد ابراهیمی  از درمیان مقام اول، ابراهیم نهتانی‌فر از زیرکوه مقام دوم و ابوالفضل طالبی از بیرجند مقام سوم را کسب کردند.

مهدیار علی آبادی از بیرجند، اسماعیل نهتانی از زیرکوه  و عدنان نهتانی از زیرکوه به ترتیب مقام اول تا سوم را در دوی ۴۰۰ متر کسب کردند.

در دوی ۲۰۰ متر مهدی شاهد از بیرجند مقام اول، محمد رئوف هاشمی از بیرجند مقام دوم و محمدرسول خسروی  از درمیان مقام سوم را کسب کردند.

محمد معین یوسفی از بیرجند، مهدیار علی آبادی از بیرجند و محمدولی عاشوری از درمیان به ترتیب مقام اول تا سوم را در دوی ۱۰۰ متر کسب کردند.

در بخش پرتاب وزنه، امیرمحمد الهیاری از درمیان مقام اول، ابراهیم نهتانی فرد از زیرکوه مقام دوم و اسماعیل نهتانی از زیرکوه مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید   ۸۰۱ نفر آموزش کمک های اولیه هلال احمر خراسان جنوبی را فراگرفتند

ابراهیم نهتانی از  زیرکوه، محمدمعین یوسفی از بیرجند و محمد ابراهیمی از درمیان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش پرش طول را کسب کردند.

در پرتاب دیسک نیز ابراهیم نهتانیان از زیرکوه موفق به کسب رتبه برتر شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها