۳.۵ کیلومتر از مسیر خوسف به طبس ایمن سازی می‌شود

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: ۳.۵ کیلومتر از مسیر خوسف به طبس در محدوده روستاهای خور، نوغاب و سروباد ایمن سازی می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی ایمانی، در بازدید از روستای خور اظهار کرد: با توجه به ساخت و ساز در دو طرف جاده اصلی ایمن سازی شامل دوبانده سازی و ایجاد زیرگذرهای مناسب بسیار با اهمیت بوده و این موضوع به صورت جدی در دست پیگیری است.

سرپرست فرمانداری خوسف ادامه داد: برای جلوگیری از ورودی شتر به جاده اصلی نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است و میزان ۵۰ کیلومتر برای نصب سیم خاردار پیگیری‌های لازم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف بیش از یک هزار کیلومتر مربع منطقه کویری دارد و حضور مردم در روستاهای این شهرستان سبب افزایش امنیت استان خراسان جنوبی شده است، اظهار کرد: با تاکیدات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حمایت از مردم یکی از اصول مهم می باشد و دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از مردم گام بردارند.

ایمانی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از اولویت‌های اساسی شهرستان بوده و برای رفع محرومیت از شهرستان در  سفر استاندار با نگاه ویژه ایشان، ۲۲ مصوبه با اعتباری بالغ بر ۳۵۴ میلیارد ریال برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علیرغم این افزایش اعتبارات، نگاه ویژه‌ای برای جذب اعتبارات از سایر منابع داشته‌ و توانسته‌ایم بنیاد علوی را برای سرمایه گذاری در شهرستان ترغیب کرده و اتفاقات بسیار خوبی با حضور این نهاد انقلابی در شهرستان رقم خواهد خورد.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: خوسف با داشتن فرهنگ غنی متاسفانه از نظر زیر ساختی با مشکلات متعددی روبروست و امیدواریم با نگاه ویژه ای که دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی به مناطق کمتر توسعه دارند، قطار توسعه این شهرستان سرعت دوچندانی بگیرد.

بیشتر بخوانید   منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی صاحب مرکز آموزش عالی می شود

ایمانی از همکاری و تعامل دهیاری و شرکت آب و فاضلاب خبر داد و افزود: با همکاری این دو نهاد برای تامین آب شرب شهرک جدید روستای خور، مشکل تامین آب شرب برطرف خواهد شد.

ایمانی ادامه داد: برای مبالغ خارج از عرف مشترکین در روستاهای این دهستان، کارگروهی تشکیل و موضوع برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به خشکسالی های چندین ساله لزوم مدیریت منابع آبی یک موضوع مهم در سطح ملی بوده و باید مردم صرفه جویی‌های لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: روستای خور به عنوان  روستای ملی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ثبت ملی شده است و باید پیگیری لازم برای ثبت قطعی آن صورت پذیرد و همه دستگاه ها اجرایی مرتبط و همچنین اهالی این روستا باید همتی دو چندان کنند.

ایمانی در مورد تامین روشنایی معابر روستا نیز قول مساعد داد و اظهار کرد: این پروژه به زودی شروع خواهد شد تا دغدغه اهالی برطرف شود.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اجرای طرح نضت آسفالت طی چندماه اخیر در شهرستان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده میزان آسفالت معابر در این روستا  بیش از ۱.۵ برابر افزایش پیدا کرد و ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت شده است.

وی از پیگیری افزایش این سطح در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و اظهار کرد: قول‌های مساعدی دریافت کرده و امیدواریم این مرحله نیز مشابه مرحله اول میزان بسیار خوبی سهیمه شهرستان را جذب کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها