استاندارخراسان جنوبی:اجلاسيه ملی جهادگران؛ مبدأ اردوهای جهادی را به تاریخ اصلی برمی گرداند

استاندار خراسان جنوبی گفت: اجلاسيه ملی جهادگران، مبدأ اردوهای جهادی را به تاریخ اصلی برمی گرداند.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و در حاشيه نشست بررسی آخرين اقدامات در زمينه برپایی «اجلاسيه ملی جهادگران»، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی کشور که چند سالی است اردوهای جهادی را در سطح کشور برگزار می کند، با هماهنگی استان، کار بزرگی را شروع کرده است.

وی ادامه داد: با این هماهنگی و با برگزاری این اجلاسیه ، مبدأ اردوهای جهادی به تاریخ اصلی خود و زمان حضور حضرت آقا (مدظله العالی) برمی گردد.

استاندار خراسان جنوبی به این اتفاق تاریخی اشاره کرد و گفت: در سیزدهم شهریور ماه ۱۳۴۷ و بعد از زلزله‌ سنگین فردوس، مقام معظم رهبری(حفظه الله) که در مشهد طلبه بودند، یک کار جهادی را شروع کردند.

قناعت ادامه داد: در قالب این گروه جهادی، جمعی از طلاب و مردم در این منطقه مستقر شدند و به مردم خدمات ارائه نمودند.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: این حضور ضمن اینکه باعث تسکین دردهای مردم شد، اقدامات عمرانی زیادی هم برای منطقه به همراه داشت.

وی  به برنامه هایی که برای روز برپایی اجلاسیه پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور مهمانان ویژه برگزار می شود و تعدادی از گروه های جهادی هم طی چند روز حضور در استان، خدمات وسیعی را به مردم ارائه خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی حضور مهمانان خاص، باعث غنای اجلاسیه شده و منشأ خیر برای استان خواهد بود.

قناعت تصریح کرد: قرائت بیانیه و رونمایی از کتاب رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از مهمترین بخش های این اجلاسیه است.

بیشتر بخوانید   راه آهن، محورهای مواصلاتی، انتقال آب و بهداشت و درمان در سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی پیگیری می شود

وی متذکر شد: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای این اجلاسيه، افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ پروژه عمرانی در شهرستان فردوس است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها