۷۰ پروژه هفته دولت در سربیشه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار شهرستان سربیشه از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا لکزایی در جمع خبرنگاران از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان افتتاح و دو پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار سربیشه از پروژه های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت امسال به پروژه گازرسانی به هفت روستای میانکوه، چاه فلاحی و… با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و تعداد افراد برخوردار از این پروژه را ۱۱۰ خانوار اعلام کرد.

لکزایی اجرای روکش آسفالت در محور روستایی دهک- مختاران خوسف را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح برشمرد که برای این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اجرای روکش حفاظتی محور بیرجند- سربیشه- نهبندان به طول ۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان، آبرسانی به شهرک ولیعصر درح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، گازرسانی به مجتمع گلخانه ای سربیشه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۳۶ میلیون تومان و… را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

فرماندار سربیشه یادآور شد: از پروژه‌های قابل افتتاح ۱۱ پروژه شهری و ۵۷ پروژه روستایی است و در مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای ۷۰ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور: ارتقاء توانمندی نیروهای مهارت آموزی در دستور کار است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها