۶۳ کیلومتر محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان خط کشی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان از اجرای بالغ بر ۶۳ کیلومترخط کشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۵ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رضا نوری مقدم در بازدید از محورهای شهرستان درمیان گفت: ازابتدای امسال، بالغ بر ۶۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان با اولویت و با توجه به نوع جاده، ترافیک و لزوم نیاز فوری ایمن سازی در مسیرها، بصورت امانی و پیمانی خط کشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان ادامه داد: در این مدت بالغ بر ۸۷۲ تابلو علائم شستشو، ۴۸ عدد سرعتکاه نصب، نزدیک به ۲۵۰ دستگاه پل تنقیه و افزون بر ۷۰ گشت تلفیقی با پلیس راه جهت بررسی و ایمنی و آرام سازی محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شد.

نوری مقدم ادامه داد: در این مدت ۱۷ عدد چراغ هشدار چشمک زن تعمیر، نصب و نسبت به تعمیر ۱۵عدد چراغ های روشنایی یا تابلو های برق اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان با اشاره به قانون حفاظت از حریم راهها گفت: در ۵ماهه نخست سال جاری ۱۴۰۱ نزدیک به ۹ اخطار کتبی به متجاوزان به حریم راهها صادر و نسبت به تخریب یک سازه بدون مجوز در حریم راه با احکام قضایی اقدام شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رئیس کمیسیون عمران اتاق بازرگانی خراسان جنوبی عنوان کرد:انعقاد قراردادهای تجاری در نمایشگاه صنعت ساختمان 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها