یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به جاده‌های استان اختصاص یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: ۵۸۰ کیلومتر باند دوم در سطح استان در حال احداث است و یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به جاده‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت صبح امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی استان اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها، کمبودهای بسیاری وجود دارد و در ۹ ماه گذشته پیگیری‌های جدی برای جبران این کاستی‌ها با همکاری نهاد ریاست جمهوری انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل عقب ماندگی‌های دو سه دهه گذشته، در حالی که استان‌های دیگر دنبال توسعه‌اند ما درصدد هستیم تا ضعف در زیرساخت‌های استان را جبران کنیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این زمینه بیان کرد: بر اساس قولی که داده شده، کار احداث خط انتقال آب خلیج فارس در آینده در ورودی و خروجی استان آغاز می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر بتوانیم مصوبه‌ای از هیئت دولت بگیریم، موضوع انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی هم اجرایی خواهد شد.

قناعت با اشاره به این کلنگ آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند-قاین-یونسی، هفته دولت به زمین زده می‌شود بیان کرد: با توجه به اینکه مشکل ما در زمینه راه‌های استان بیشتر در کریدورهای اصلی است، یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به جاده‌های خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۵۸۰ کیلومتر باند دوم در سطح استان در حال احداث است اظهار داشت: ۱۰۰ کیلومتر از این پروژه‌ها تا پایان سال زیربار ترافیک می‌رود.

به گفته وی؛ مشکل بخش بهداشت روستاها و شهرهای استان، بیشتر نبود پزشک عمومی است که اصلاً مناسب استان نیست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت‌های بی نظیر میراث فرهنگی و گردشگری استان مغفول مانده است گفت: از این فرصت‌های طلایی مغفول مانده باید به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید   712 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی تمدید شد

قناعت با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، خاطرنشان کرد: از ۳۱  شهر خراسان جنوبی تنها در شهرهای بیرجند و قاین واحد های مسکونی به شکل آپارتمانی احداث می‌شوند و در بقیه شهرها ساخت واحدها به صورت ویلایی در دستور کار است.

وی مطالبه‌گری را فرصتی برای زمینه ساز شدن توسعه خواند و متذکر شد: مطالبه‌گری نباید به دست کسانی بیفتد که خود به وجود آورنده وضع موجود هستند و جوانان انقلابی به عنوان سربازان ولایت باید پرچم دار مطالبه گری باشند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مطالبه گری سبب تحرک و جهش در مدیران می‌شود و مدیر طراز انقلاب باید همیشه در مورد اقداماتش پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها