افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در استان طی هفته دوات خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد حسین خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه سلسله افتتاح ها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و اولین سالگشت فعالیت دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رییسی، تعداد ۱۲ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم‌الشأن، شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین دولت مردمی است.

وی تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و تقارن با اولین سالگشت فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۱۲ پروژه ورزشی در شهرستان ها و روستاهای استان افتتاح و به عنوان هدیه دولت مردمی تقدیم جوانان و ورزشکاران عزیز و برومند خراسان‌جنوبی می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پروژه های افتتاحی شامل ۱ باب سالن ورزشی چند منظوره، ۱۱ باب زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعا با اعتبار هزینه شده ۲۰ میلیارد تومان به افتتاح و به بهره برداری می رسد.

خسروی بیان کرد: در هفته دولت امسال نیز، با بهره برداری از این تعداد پروژه ها ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع به سرانه ورزشی استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   صادرات فرش دستباف خراسان جنوبی 5 میلیون دلار ارز وارد کشور کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها