افتتاح ۴۴ پروژه گازرسانی در شهرستان طبس

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی ۴۴ پروژه گازرسانی شهرستان طبس با اعتبار ۲۵۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، در این مراسم، پروژه گازرسانی به ۳۷ روستا با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان جهت برخورداری ۳ هزار و ۲۹۲ خانوار به بهره برداری رسید.

گازرسانی به یک واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، گازرسانی به ۱۱۰ واحد مسکن محرومین با هزینه یک میلیارد تومان جهت برخورداری ۱۱۰ خانواده و گازرسانی به ۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۶۰۰ خانوار از نعمت گاز از دیگر پروژه‌هایی بود که طی این مراسم به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، عملیات اجرایی گازرسانی به یک واحد تولیدی و صنعتی با پیش بینی اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، گازرسانی به ۸۴۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن با پیش بینی ۱۳ میلیارد تومان اعتبار جهت برخورداری ۸۴۷ خانوار و نیز گازرسانی به ساختمان عملیاتی دیهوک با پیش بینی اعتبار ۶ میلیارد تومان آغاز شد.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی، پروژه احداث و اجرای آسفالت راه روستایی جمز شهرستان طبس به بهره‌برداری رسید.عملیات احداث و اجرای آسفالت این راه روستایی از سال ۱۳۹۸ شروع شده و اعتبار هزینه شده برای بهسازی این محور به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر، ۴۲ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عملیات اجرایی گازرسانی به 35 روستای شهرستان طبس آغاز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها