برپایی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان در نمازجمعه شهرستان بیرجند

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به همراه معاونان مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند با حضور در میز خدمت نماز جمعه این شهرستان پاسخگوی درخواست ها و مشکلات شهروندان بود.

به گزارش ” پیام خاوران “ ؛ مهدی دادگر ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: همه مسئولان با الگوقراردادن این دو شهید بزرگ انقلاب، باید پاسخگویی و دیدار چهره به چهره را که جز تاکیدات دولت مردمی سیزدهم نیز می باشد در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی حضور در بین مردم و ارتباط نزدیک با آنها را از وظایف اصلی مدیران در صنعت برق عنوان کرد و افزود: برگزاری میزهای خدمت شرکت توزیع برق در تمام شهرستان های استان، تعیین برنامه برای ملاقات مردمی مدیران صنعت برق و حضور در رسانه ها و پاسخگویی به مشکلات و دغدغه های شهروندان از جمله برنامه های این شرکت در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به شهروندان عزیز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به تاثیرات مثبت این برنامه ها در جهت رفع مشکلات شهروندان و صرفه جویی در وقت و زمان مردم عزیز استان، گفت: میز خدمت شرکت توزیع برق استان همزمان با سومین روز از هفته دولت در تمامی شهرستان های ۱۱ گانه استان با حضور مدیران شهرستانی برگزار و در جهت رفع مشکلات شهروندان دستورات لازم صادر شد.

دادگر بیشترین درخواست های مردمی را در حوزه درخواست انشعاب، تعرفه های جدید برق و آشنایی با پله های مصرف عنوان کرد وادامه داد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر حضور مدیران در بین مردم این گونه برنامه ها در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی تجهیز می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها