جابجایی مسافر در راه آهن شرق ۱۰۰ درصد رشد داشته است

سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: در یکسال گذشته جابجایی مسافر در راه آهن شرق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی حکامی قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در یکسال گذشته از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ تعداد ۳۲۱ هزار و ۱۹۰  نفر توسط این اداره کل جابجا شده‌اند گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۶۰ هزار و ۹۷۱  نفر جابجا شدند  ۱۰۰ درصد رشد دارد.

وی افزود: ۹ رام قطار مسافری کرمان – مشهد( ۲ رام)، بندرعباس – مشهد( ۲ رام)، یزد – مشهد (۲ رام) ، شیراز – مشهد، طبس – تهران و خواف – تهران در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

سرپرست اداره کل راه آهن شرق ادامه داد: در حال حاضر میزان سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل از قطارهای کمربندی و عبوری ۲۰۴ صندلی به صورت رفت و برگشت است که امکان جابه‌جایی مسافران از تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی نیز وجود دارد که شهروندان سایر شهرهای خراسان جنوبی می‌توانند با خودرو به طبس مراجعه کرده و با پارک خودرو در پارکینگ‌های موجود  ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطارهای با کیفیت مناسب و بالا در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند و با اشاره به فضای فیزیکی مناسب و جایگاه مطلوب ایستگاه‌های این اداره کل گفت: در حال حاضر دفاتر فروش بلیت‌های قطار در اکثر شهرها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دو واحد صنعتی خراسان جنوبی به جمع واحدهای سبز ملی پیوستند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها