فاز اول ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی بهره‌برداری شد/ رسانه‌های استان خانه دار شدند

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی از بهره برداری فاز اول ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سمانه سالاری در مراسم افتتاح خانه مطبوعات خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی از اولین استان های کشور است که صاحب خانه می‌شود. در این مرحله فضای اداری خانه مطبوعات در ۱۵۰ متر زیربنا افتتاح شد و در فاز دوم مهمانسرا و در مرحله سوم مجموعه کنفرانسی پیشرفته ساختمان خانه مطبوعات و رسانه های استان احداث می شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی زمان آغاز فاز اول پرژه را از سال ۹۷ اعلام کرد و گفت: در این سال یک هزار و ۳۴۰ میلیون ریال برای ساختمان هزینه شده اما با تحویل ساختمان به مجری جدید و بسیج سازندگی در سال ۹۸ یک هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت.

وی افزود: در سال ۹۹ نیز پروژه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، چهار هزار میلیون ریال اعتبار مصوب داشت که با تلاش‌های انجام شده فاز اول پروژه این هفته به بهره‌برداری رسید.

سالاری بیان کرد: در فاز بعدی مهمان سرای خانه مطبوعات و رسانه های استان برای اسکان مهمانان شهرستانی احداث می شود همچنین احداث مجموعه کنفرانسی پیشرفته در مرحله بعد در دستور کار است. در فضای اداری موجود امکان برگزاری جلسه‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های استان همچنین نشست‌های مطبوعاتی دستگاه‌ها فراهم شده است.

به گفته وی با تامین و تکمیل زیرساخت‌های لازم امکان استفاده خبرنگاران از فضای اداری و اینترنت و… فراهم می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی تاکید کرد: خراسان جنوبی از معدود و اولین استان‌ها در کشور است که صاحب خانه و ساختمان شده و ان‌شاء‌الله با پیگیری و کمک استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارتخانه فاز بعدی آن نیز اجرا و در اختیار خبرنگاران قرار گیرد تا زمینه فیزیکی خدمت رسانی به آنها میسر شود.

بیشتر بخوانید   ۸۶ مرکز واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی فعال است

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها