خانه مطبوعات برای توسعه خراسان جنوبی تصمیم‌ساز باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: خانه مطبوعات برای توسعه استان تصمیم‌ساز باشد.

به گزارش “پیام خاوران”، علی فرخنده در مراسم بهره‌برداری از ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی بیان کرد: امید است خانه مطبوعات و رسانه ، خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: علیرغم وجود موانعی اعم از کمبود اعتبار و برخی قوانین در مسیر اجرای پروژه، امروز شاهد افتتاح ساختمان خانه مطبوعات و‌ رسانه های استان هستیم.

وی از افتتاح این پروژه به عنوان هدیه ای برای خبرنگاران یاد کرد و افزود: با توجه به سابقه علمی و فرهنگی خراسان جنوبی، امید است بتوانیم از ظرفیت رسانه های استان، جهش های بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

فرخنده با بیان اینکه خوشبختانه در دولت سیزدهم نگاه مثبت مسئولان به خراسان جنوبی آغاز شده است، اظهار کرد: در سفر اول ریاست جمهور به خراسان جنوبی، برکات زیادی در حوزه فرهنگ و هنر و زیرساخت ها شامل حال هنرمندان استان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی از گذشته در حوزه زیرساخت های فرهنگ هنر و رسانه عقب ماندگی های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هر یک از شهرستان های خراسان جنوبی یک پروژه در دست انجام است، گفت: پروژه های علامه فرزان، خانه فرهنگ و نگار خانه از جمله پروژه های بر زمین مانده در بیرجند است.

فرخنده با بیان اینکه قطعا با نگاه مثبت استاندار، عقب ماندگی های خراسان جنوبی ترمیم خواهد شد، افزود: خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت فرهنگ و رسانه انگونه که شایسته است، دیده نشده است.

بیشتر بخوانید   وقتی جهادگران لبخند را بر لبان مردم می آورند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی، خانه تصمیم سازی برای توسعه استان باشد.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها