۸۰ جهادگر دامپزشک در رزمایش جهاد مقدس حضور می‌یابند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در قالب رزمایش جهاد مقدس و اجلاسیه ملی جهادگران ۸۰ دامپزشک از سطح کشور وارد خراسان جنوبی می‌شوند که حضور این تعداد در قالب تیم‌های ۴ نفره در سراسر استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی هنری صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی رزمایش جهادگران دامپزشک کشور که در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در راستای اجلاسیه ملی جهادگران که ۱۳ شهریور ماه در فردوس برگزار می‌شود طی روزهای پایانی این هفته شاهد حضور ۸۰ جهادگر دامپزشک غیر بومی در استان خراسان جنوبی خواهیم بود.

وی افزود: در این راستا با همکاری امور عشایری، بسیج عشایری، بسیج سازندگی، سپاه و قرارگاه محرومیت زدایی رزمایش جهادگران دامپزشک از ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در قالب رزمایش جهاد مقدس و اجلاسیه ملی جهادگران ۸۰ دامپزشک از سطح کشور وارد خراسان جنوبی می‌شوند که حضور این تعداد در قالب تیم‌های ۴ نفره در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

هنری عنوان کرد: همزمان با حضور این جهادگران دامپزشک حجم قابل توجهی از تجهیزات، امکانات، دارو، سموم و … وارد استان خواهد شد که ارزش ریالی این امکانات حدود ۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در اجلاسیه شاهد حضور روسای دامپزشکی کشور، امور عشایری کشور، بسیج عشایری و سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی خواهیم بود‌.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: پیش بینی شده در این رزمایش برای حل مشکلات دامداران و عشایر استان بررسی‌های لازم انجام و برنامه ریزی شود.

هنری خاطرنشان کرد: همچنین دیدار و نشست با عشایر استان در راستای این رزمایش از دیگر برنامه ریزی‌های انجام شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران دامپزشک تمام استان را تحت پوشش قرار خواهد داد عنوان کرد: ۱۳ شهریور ماه این جهادگران در فردوس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید   ایدرو یک هزار میلیارد تومان در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند

محمد اصغر زاده مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی نیز در این جلسه، گفت: ۲۰ اکیپ دامپزشک بومی از خراسان جنوبی نیز در رزمایش جهادگران دامپزشک همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها