۹۷٫۴ درصد افراد استان خراسان جنوبی کارت ملی هوشمند دریافت کردند

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی از ثبت درخواست دریافت ۲۲ هزار کارت ملی هوشمند در استان خبر داد وافزود: از ابتدای اجرای کارت ملی هوشمند حدود ۹۷٫۴ درصد افراد استان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند

به گزارش” پیام خاوران ”  علیرضا  مهرآور در گفت گو با خبرنگاران  از تحویل ۳۱ هزار و۷۵۱ کارت ملی هوشمند از سال گذشته تاکنون در استان خبر داد وگفت:در این مدت ۲۲هزار درخواست دریافت کارت ملی هوشمند در استان خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم بدنه کارت ملی در مراکز دانش بنیان کشور تولید میشود افزود: از ابتدای اجرای کارت ملی هوشمند حدود ۹۷٫۴ درصد افراد استان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر ثبت نام جها دریافت کارت ملی هوشمند به صورت اینترنتی صورت میگیرد ونیاز هب مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیست.

مهرآور در ادامه با اشاره به اینکه در پنج ماهه امسال فرزند آوری در خراسان جنوبی۳٫۳ درصد افزایش داشته است گفت: در پنج ماه نخست امسال ۶ هزار و۱۹۳ واقعه تولد رخ داد ه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳٫۳ درصدی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه در ۵ ماهه امسال ۴هزارو۱۴۸ واقعه تولد در شهرها رخ داد و همچنین ۲هزارو۴۵ تولد در روستاها بود گفت: همچنین در این مدت ۷۳ مورد تولد دوقولزایی در استان به ثبت رسید.

مهراوربا تاکید براینکه در این مدت به ازای هر ۱۰۰دختر متولد شده در استان ۹۹پسر به دنیا امده است گفت: در نوزادان پسر متولد شده نام‌های امیرعلی، امیرحسین، علی، ابوالفضل و محمد و در دختران فاطمه، فاطمه زهرا، حلما، زینب و زهرا بیشترین فراوانی نام را داشتند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توسعه پروازهای فرودگاه بیرجند از مهمترين نيازمندي هاي استان / متقاضیان فعالیت حمایت می شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها