۲۸ هزار گذرنامه برای زائران اربعین خراسان جنوبی صادرشد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:۲۸ هزار و  و ۴۵۶ گذرنامه برای اربعین در خراسان جنوبی صادر شده است.

به گزارش” پیام خاوران “، سرهنگ زنگویی ظهر امروز در بازدید از دفاتر پلیس +۱۰ بیرجند اظهارکرد: این تعداد از ابتدای تیرماه تاابتدای شهریور ماه برای درخواست کنندگان صادر وتحویل شده است.

وی  با اشاره به اینکه  افرادی که فاقد گذرنامه هستند اجازه خروج از کشور را ندارند گفت: حتما زائران برای درخواست  گذر موقت به پلیس +۱۰ مراجعه کنند .

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود : متقاضیان برای تمدید گذرنامه در مرکز استان به اداره مهاجرت وگذرنامه انتظامی و در شهرستانها به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مراجعه کنند .

زنگویی با اشاره به اینکه هر شخصی که به هر دلیلی گذرنامه اصلی برایش صادر نشده می تواند تقاضای گذرنامه موقت داشته باشد گفت: صدور گذر نامه موقت اربعین حداکثر ظرف ۷۲ ساعت و از طریق اداره پست به آدرس متقاضیان تحویل می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه  فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: افرادی که تاریخ صدور گذرنامه آن‌ها از تاریخ ۱ شهریور ۹۱ به بعداست و فاقد اعتبار و سالم است که قصد سفر در مراسم اربعین دارند برای تمدید گذرنامه خود اقدام کنند .

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۲۰۰ زائرحج تمتع از خراسان جنوبی به سرزمین وحی مشرف می شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها