وضعیت۳۲ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی تایید شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: در نهضت ملی مسکن تاکنون ۷۳ هزار و ۸۰۰ متقاضی در خراسان جنوبی نام نویسی کرده اند که در حال حاضر شرایط ۳۲ هزار و ۷۶ نفر تأیید نهایی شده است.

به گزارش ” پیام خاوران “، وحیدداعی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ۱۷ هزار و ۳۲۰ نفر از افرادی که نام نویسی آن‌ها تأیید نهایی شده است در بانک افتتاح حساب کرده اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۹۱ نفر آورده خود تا بالای ۴۰ میلیون تومان را تکمیل کرده اند.

وی با بیان اینکه پالایش متقاضان نام نویسی کرده در نهضت ملی مسکن ادامه دارد افزود: شرایط ۳۲ هزار و ۷۶ متقاضی نهضت ملی مسکن برای دریافت زمین، تا کنون در خراسان جنوبی تأیید نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تا کنون ۶ هزار و ۵۶۴ متقاضی تخصیص پروژه شده اند و زمین آن‌ها تحویل شان شده است که از این تعداد ۳ هزار و ۸۱۹ نفر تاکنون پروانه ساختمانی دریافت کرده و شروع بکار کرده‌اند.

داعی بیان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۳۸۲ واحد فونداسیون اجرا شده، ۲ هزار و ۷۲۰ واحد اسکلت و سقف آن‌ها به اتمام رسیده، ۸۰۰ واحد اتمام سفت‌کاری و ۳۵۵ واحد در حال نازک‌کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی اظهارکرد: در مجموع ۲۲۰ واحد از نهضت ملی مسکن در استان تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم برای کمک به تامین مسکن، طرح نهضت ملی مسکن را برنامه‌ریزی که مدیریت و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار راه و شهرسازی واگذار شده است.

داعی گفت: از ۷۳ هزار و ۸۰۰ متقاضی استان که تا کنون در نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند ۳۲ هزار و ۷۱۸ نفر مربوط به شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید   اجرای ۳۰۰ برنامه هفته ملی کودک در خراسان جنوبی آغاز شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها