آزمون ورود به حرفه مهندسان در بیرجند برگزار شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۲۲۰۰ نفر در استان برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، عباس عامری ظهر امروز در جمع  اعضای هیات رئیسه سازمان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق ، نقشه‌برداری ، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای  چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه در دانشگاه بیرجندبرگزار شد.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع ۲هزار و  ۲۳۲نفر در خراسان جنوبی در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۸۷۴نفر آقا و ۳۵۸ نفر خانم در این آزمون شرکت کردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال به کار صادر می شود و این افراد می توانند فعالیت حرفه ای  خود را آغاز کنند.

عامری  تعداد شرکت کنندگان تاسیسات برقی طراحی را ۸۵ نفر، عمران ارزیابی،طرح و اجرای بهسازی را ۵نفر، تاسیسات برقی ۲۲۲ نفر، شهرسازی ۲۲نفر، تاسیسات مکانیکی اجرا ۱۶ نفر، عمران نظارت ۵۹۶ نفر، معماری طراحی ۱۱۲نفر اعلام کرد.

وی تعداد شرکت کنندگان تاسیسات مکانیکی طراحی ۳۵نفر، عمران طراحی و اجرای گود پی و سازه نگهبان ۱نفر، تاسیسات مکانیکی ۷۶نفر، معماری اجرا ۱۷۰نفر، عمران اجرا ۴۵۵ نفر، عمران محاسبات ۱۴۹ نفر، معماری نظارت ۲۱۷ نفر، نقشه برداری ۳۱ نفر، ترافیک ۱۱ نفر، تاسیسات برقی را ۲۹ نفر ذکرکرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ‌نهضت‌ خدمت‌رسانی برای کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کم برخوردار در خراسان جنوبی آغاز شد‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها