پادگان۰۴ بیرجند جابه جا می شود/ عملیات اجرایی راه آهن به زودی

 

استاندار خراسان جنوبی انتقال پادگان ۰۴ را هم از دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت: با تفاهم بین شهردار، شورا و ارتش و نیز مساعدت سازمان ملی زمین و مسکن، در آینده نزدیک جابه جایی پادگان خواهیم بود.

به گزارش  ” پیام خاوران “  جواد قناعت عصر امروز  با بیان این مطلب در حاشیه شورای اداری شهرستان بیرجند اظهارداشت: از زمان استقرار در خراسان جنوبی، برنامه سفر به شهرستان ها را به طور ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه به برخی شهرستان های استان ، بیش از ۵ بار، سفر موردی داشته ایم تصریح کرد: سفرها در قالب های از پیش اعلام شده و با پیش زمینه کار کارشناسی و گاه به صورت موردی و سرزده صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که به ۱۰ شهرستان استان، سفر رسمی صورت گرفته، بیرجند را مقصد يازدهمين سفر رسمی شهرستانی عنوان کرد و گفت: امروز با سفر در سطح شهرستان بیرجند از روستای جهانی خراشاد و چندین پروژه بازدید شد.

قناعت، خراشاد را فرصتی طلایی برای شهرستان بیرجند و استان خواند و اظهار داشت: با توجه به موقعیت این روستا، تصمیمات خوبی در راستای توسعه خراشاد اتخاذ گردید.

وی کمبود سالن های ورزشی را از معضلات شهر بیرجند برشمرد و خاطر نشان کرد: در جریان بازدید از سالن ورزشی مهرشهر تصمیمات خوبی گرفته شد که روند اجرای پروژه را شتاب می بخشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه از پیگیری های صورت گرفته برای پروژه راه آهن بيرجند – قاين – یونسی گفت و تصریح کرد: اجرای ۱۸۱ کیلومتر از این راه آهن که در استان ما واقع شده، ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۲۰ درصد توسط پیمانکار، ۱۰ درصد توسط وزارت راه و شهرسازی و ۷۰ درصد از طریق کنسرسیوم بانکی تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید   سهم روستائیان در توزیع گوشت های تنظیم بازار مشخص شود/گلایه از افزایش قیمت ها

قناعت متذکر شد: با پیگیری هایی که صورت گرفته، به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی راه آهن خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی انتقال پادگان ۰۴ را هم از دغدغه های مردم عنوان کرد و گفت: با تفاهم بین شهردار، شورا و ارتش و نیز مساعدت سازمان ملی زمین و مسکن، در آینده نزدیک جابه جایی پادگان خواهیم بود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها