معاون وزارت آموزش و پرورش: برگزاری میز خدمت تبدیل به الگویی برای سفرهای استانی شد

معاون سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری میز خدمت در حاشیه نماز جمعه بیرجند بسیار جذاب بود و تبدیل به الگویی برای بسیاری از سفرهای استانی شده است.

به گزارش ” پیام خاوران “؛ علیرضا عبدی شامگاه جمعه در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با عنایت به پیشینه فرهنگی این استان، مردم خراسان جنوبی انسان های رشد یافته ای هستند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به لحاظ نیروی انسانی منطقه بسیار مستعدی است خاطرنشان کرد: وقار و ادب از ویژگی های مردم خراسان‌ جنوبی است.

معاون سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در سفرهای استانی با الگوگیری از خراسان جنوبی در برگزاری میز خدمت، به صورت مستقیم به مطالبات فرهنگیان و مردم پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ظرفیت های فوق العاده ای دارد، تصریح کرد: از خراسان جنوبی انتظار الگوهای جدید آموزش و پرورش به بار نشسته داریم.

عبدی با بیان اینکه در استان های مختلف اکنون مسایل جدی در حوزه آموزش و پرورش داریم متذکر شد: با توجه به تدابیری که در خراسان جنوبی اندیشیده شده در استان مشکلی نخواهیم داشت.

معاون سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش اظهار داشت: هر اقدامی برای رشد و ارتقای معلمان به لحاظ نرم افزای لازم است، انجام می شود.

انتهای پیام/۱۰۱ 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش نیروی جنسی و داشتن فرزندی زیبارو با مصرف این میوه‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها